Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:56:16+01:00
Zakopane,4.02, 2010
Drodzy rodzice!
Na obozie jest super!Dużo chodzimy po górach i zwiedzamy miasto.Pszepraszam ze dopiero teraz pisze list , ale przez caly tydzię nie miałam ani chwili odpoczynku.Codziennie wstawaliśmy o wcześnie rano, aby zdążyć na autobus ,który zawoził nas do pięknego parku w Zakopanym.Bardzo za wami tęsknie mam nadzieję że wy za mną też, a i jeszcze jedno dziękuje za prześliczny przezent na urodziny.Ola i Klaudia tez kupiły mi fajny prezent ,ale wszytko opowiem wam jak wróce.Pozdrówcie dzadków i kasie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:02:21+01:00



Drezdenko 04.02.10


Kochana Ciociu!

Witaj ciociu dawno cię nie widziałam. Mam nadzieje, że dotrzymasz słowa i przyjedziesz do nas na Wielkanoc.
Co tam u ciebie słychać ?? Jak tam Twój piesek ??
U mnie właśnie skończyły się ferie. Dużo nauki i w ogóle. Czas tak szybko leci. Zanim się obejrzę już wieczór. Wczoraj dostałam 6 z w-f.
Musze już kończyć idę dalej się uczyć. Rodzice pozdrawiają was.


Pozdrawiam

Weronika