Odpowiedzi

2010-02-04T16:49:36+01:00
Należy rozwijać swoje umiejętności ponieważ to prowadzi do samych przywilejów.m.in:
Do znalezienie dobrej pracy i szacunku innych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:51:39+01:00
Rozwijanie naszych umiejętności pomoże nam w późniejszym życiu. Będziemy wykształceni, bardziej cenieni, a w trudnych czasach łatwiej nam będzie radzić sobie w życiu. Coś, czego nauczymy się teraz, w przyszłości się przyda i nie pójdzie na marne.
1 5 1