Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:55:09+01:00
Jeśli masz 14 lat to napewno nie rób gorących dań, typu rosół
Kup chipsy jakieś soki i pepsi (niezdrowe)
Jakieś owoce
Napewno dobre sałatki i kanapki. Aby każdy mógł w między czasie coś przekąsić. Możesz też usmażyć kawałki piersi i do tego sos kupić w sklepie (bardzo smaczne, polecam). Jakaś pizza na deser lody lub galaretka ze śmietaną i wiórkami czekolady i rurką z bitej śmietany. Jakieś małe co nieco czyli paluszki orzeszki. Możesz kupic jakieś ciasto lub upiec i jakieś babeczki (są w piekarniach).

I oczywiście tort!!
4 4 4
2010-02-04T16:57:38+01:00
A WIEC TAKIE TAM NIE ZA SZCZEGOLNE SPECJALY XD
1 tort
2 chipsy
3 jakies ciasto np.jabłecznik (polecam ananasowca przepyszny)
4 cukierki np. z wódka adwokatowe albo inne jak kto lubi
5 kanapiki np. chleb pomidor maslo salata szynka moze byc inaczej xd
6 cos konkretnego czyli jakas zupka moze byc rosol oraz jakies ciekawe danie udka z kurczaka lub hamburgery z Mcdonalda hehe albo jakis schobowy czy cus
7 delicje to podstawa moga byc tez jezyki i jakies inne ciastka
8 co by bylo bez czegos slonego paluszki wszystko urozmaica
9 jesli to impreza dla kumpli i pijeasz to jakis browar albo wodka
10 moga byc jakies cukrowe ozdobki
11 oprocz alkocholow moze byc pepsi cola albo cus innego
12 do alkocholu przegryzka ogorki albo cus tylko jesli pijeszz
13 moga byc frytki kazdy lubi wiec kazdy sie naje
14 na deser jakies lody lub cos do tego jakies owoce i moze byc tez galaretka lub budyn
15 to chyba wszystko a do tortu jeszcze swieczki a i jeszcze wiecej chpisow Pozdro licze na naj choc to nie byl moze najlepszy przepis na super urodziny
1 4 1
2010-02-04T17:00:24+01:00
Truskawki z bitą śmietaną, albo polane czekoladą
TORT(musi być)
Mogą być frytki
Sałatka owocowa lub warzywna
Możesz zrobić z warzyw albo z owoców koreczki
kurczaczki panierowane(coś takiego jak jest w McDonald's
Na przekąski jakieś czipsy, orzeszki, paluszki
Do picia jakiś sok, cola albo koktajl możesz zrobić

1 5 1