Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:51:58+01:00
Łuk tryjumfalny (pomnik wznoszony ku czci zwycięskich wodzów)

bazylika- w nich odbywały się sądy, zawierano umowy handlowe, organizowano zebrania
4 3 4
2010-02-04T17:03:09+01:00
Luk triumfalny - luk wznoszony na cześć zwycięskich wodzów

bazylika - odbywały się tam sądy, zawierano w nich rożne umowy handlowe i międzynarodowe; głównie kupieckie, organizowano zebrania sejmowe, społeczne i rozrywkowe
2 3 2