Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:54:08+01:00
3,2 - średnia ocen I
5 - ilość ocen I
7 - ilość ocen II
x - średnia ocen II

3,2 × 5 =16 - suma ocen |
16+6+6 = 28 - suma ocen II

28/7 = 4 - średnia ocen.

Odp: Średnia Oskara to 4.
2010-02-04T16:56:50+01:00
3,2 - średnia ocen 1
5 - ilość ocen 1
7 - ilość ocen 2
x - średnia ocen 2

3,2 × 5 =16 - suma ocen 1
16+6+6 = 28 - suma ocen 2

28/7 = 4 - średnia ocen.