Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T16:55:15+01:00
A)x+2=14
x=12
b)4y=48
y=12
c)7x+3=24
7x=21
x=3
d)7w=2w+5
5w=5
w=1
e)10z+5=5z+20
5z=15
z=3
f)24u+7=20u+23
4u=16
u=4
g)9x+1=6x+2
3x=1
x=1/3

h)15k+6=11k+8
4k=2
k=1/2
2010-02-04T16:57:35+01:00
A)x+2=14
x=14-2
x=12
b)4y=48 /:4
y=12
c)7x+3=24
7x=24-3
7x=21 /:7
x=3
d)7w=2w+5
7w-2w=5
5w=5 /:5
w=1
e)10z+5=5z+20
10z-5z=20-5
5z=15 /:5
z=3
g)9x+1=6z+2
9x-6z=2-1
9x-6z=1
h)15k+6=11k+8
15k-11k=8-6
4k=2 /:4
k=2/4
k=0,5
1 5 1
2010-02-04T17:00:28+01:00
A)x+2=14 /2
x=7
b)4y=48 /4
y=12
c)7x+3=24
7x=24-3
7x=21 /7
x=3
d)7w=2w+5
7w-2w=5
5w=5 /5
w=5
e)10z+5=5z+20
10z-5z=20-5
5z=15 /5
z=3
h)15k+6=11k+8
15k-11k=8-6
4k=2 /4
k=½