Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:58:34+01:00
Pralka automatyczna od wirnikowej różni się tym iż:
-pralka automatyczna sama pobiera wodę z kranu bo jest podłączona do sieci a do wirnikowej trzeba wodę wlać,
-pralka automatyczna ma w sobie także wirówkę a wirnikowa nie,
-pralka wirnikowa ma wirniki które umożliwiają pranie a pralka automatyczna ma bęben
14 4 14
2010-02-04T16:59:23+01:00
Pralka automatyczna :

Pralki automatyczne należą dziś do standardowego wyposażenia gospodarstw domowych. Dlatego warto się przyjrzeć, na jakiej zasadzie funkcjonują i co sprawia, że można je napełnić brudnymi ubraniami, zostawić i po pewnym czasie wyjąć ubrania uprane i tylko lekko wilgotne.

Pralka wirnikowa :

pralka wirnikowa pierze lepiej i dokładniej. Nie ma problemu z przeciekającymi pompami, grzałkami czy palącym sie sterowaniem. Z drugiej strony musisz zawsze przy niej być i pilnować. Dochodzi jeszcze płukanie. Wirówkę kupuje się oddzielnie lub jest wbudowana. tzw. Automat robi prawie wszystko za ciebie ale jest 3 razy droższy. wpisz na allegro pralka wirnikowa i zobaczysz dużą ofertę to sobie poczytasz.
pozdrawiam
7 3 7