Pisemne działanie może być w załączniku
97200/3600

Zamień na ułamek 30% i 20%

zad.
a)x+y=15
b)6x+12y=120

Zad.
a)39=x+2x+x-5
b)0,3x=90

ZAd.1oBLICZ OBWÓD I POLE KWADRATU. D- PRZEKĄTNA.
A)A=0,12DM B) D=3,04DM

2.oblicz OBWÓD I POLE DANYCH FIGUR.
A)TRÓJKĄT PROSTOKĄTNY A=3CM, B=4CM
B)TRÓJKĄT RÓWNOBOCZNY A=3 3PIERWIASTEK 2 STOPNIA M
c)trójkąt równoramienny a=6, b=10
d) trapez a=1-, b=5, h=3
e)romb a=5,1cm . h=3cm

3. Oblicz obwód i pole koła, gdy jego średnica wynosi 20 cm.

Błagam mam to na jutro pliska o dobrą odpowiedz rozpisane działania i szkice w załączniku jak moge prosić moga być na byle jak plisss z góry dzięki oczwiście daje NAJJJJJJJJJJJJ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:04:53+01:00
30%=3/10 20%=1/5
x+y=15
6x+12y-120

x=15-y
6x(15-y)+12y=120

x=15-y
90-6y+12y=120

x=15-y
-6y+12y=120-90

x=15-y
6y=30/:6

x=15-y
u=5

x=15-5
y=5

x=10
y=5
1 4 1
2010-02-04T18:48:42+01:00
3. r=20
P koła = 2 π r =2 π 20 =40 π
Ob. koła=π r² = π20²= 400 π
1 5 1