Odpowiedzi

2010-02-04T16:58:17+01:00
Duzo przklinaja
mało chodza do teatru
za granica sa zle postrzegani np jako złodzieje
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:58:35+01:00
1. Polacy są wulgarni. Zapominają o prawidłowej polszczyźnie i czesto uzywaja brzydkich słow ;]
2. Wiekszosc mlodych osob nie ustepuje miejsca starszym w autobusach, lub nie mowi ,dziendobry'.
13 4 13
2010-02-04T17:00:56+01:00
Wydaje mi się,że chodzi w tym pytaniu o to,że Polacy 1)unikają wizyt w teatrze, operze 2) czytają mało ksiązek .
A gdybysmy spełniali oba przytoczone przykłady, bylibyśmy bardziej ukulturalnieni.
7 4 7