Odpowiedzi

2010-02-04T16:59:51+01:00
Uosobienie- nadanie ludzkich cech zwierzętom zjawiskom rośliną
2 3 2
2010-02-04T17:02:17+01:00
Usposobienie to inaczej personifikacja
umysłowić np. coś komuś
inteligęcja to rodzaj szczegulnej sprawności umysłowej
aaannnaaa usposobienie to nie personifikacja.
personifikacja to uosobienie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:02:53+01:00
Usposobienie-charakter, natura, temperament, osobowość; mentalność, umysłowość, nastrój, humor, stan ducha, samopoczucie (pogodne usposobienie)
umysłowość «ogół czyichś możliwości intelektualnych, stan rozwoju umysłowego jednostki lub grupy»
1. inteligencja - nazwa warstwy społecznej będąca głównym nośnikiem kultury narodowej, w Polsce kształtująca się począwszy od 2. połowy XIX wieku
2. inteligencja - rodzaj szczególnej sprawności umysłowej,