Napisz krótki tekst reklamowy dowolnego produktu-wskaż jego zalety,może atrakcyjną cenę,zwróć uwagę na to,że zaspokaja on potrzeby potencjalnego nabywcy,użyj ciekawego hasła itp.
wyrazy,które możesz użyć: koniecznie,nie przegap okazji,skorzystaj z promocji itp. Najlepiej,gdyby była rymowanka.
Produkt najlepiej spożywczy. daje dużo punktów! ważne!

3

Odpowiedzi

2010-02-04T17:03:49+01:00
Gdy ci smutno
gdy ci zle
jedna kostka smiecholady
i chumor powraca wnet
gdy energi czujesz brak
dwie kosteczki odczuwalny znak:)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:09:24+01:00
Może tak:
Uwaga, niech przyciągnie cię twoja uwaga!
Tylko u nas kupisz wspaniały robot kuchenny, sieka, miksuje, ubija, kruszy,nawet najtwardszy lód! . Przede wszystkim robot jest znakomitej jakości. Państwa uwagę, powinna także przyciągnąć niska cena. Kosztuje jedynie 99.90zł.
Oferta , ważna do np. 5.02.2010r.
9 3 9
2010-02-04T17:11:49+01:00
Lepszego sklepu komuterowego niż komputerek nigdzie nie znajdziesz. Nasze produkty są wysokiej jakości a przy tym tanie! Nasza obsługa zawsze ci wszystko dokładnie wytłumaczy. Nie zastanawiaj się tylko odwiedź nas już dziś.
6 3 6