Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:03:16+01:00
1. okropnie - okropniej - najokropniej
2. strasznie - straszniej - najstraszniej
3. wspólnie --> nie stopniuje się
4. tanio - taniej - najtaniej
5. mało - mniej- najmniej
6. dobrze - lepiej - najlepiej
2 3 2
2010-02-04T17:04:15+01:00
Strasznie-bardziej strasznie-najbardziej strasznie
tanio-taniej-najtaniej
mało-mniej-najmniej
dobrze-lepiej-najlepiej

Powinno byc dobrze ; D
2 3 2