Odpowiedzi

2010-02-04T17:05:58+01:00
Chopin jest jak piękny kwiat nasturcji. Gra melodie niezwykle piękne i cudowne. Jego palce skaczą z klawisza na klawisz. Każdy melodie Chopina zna i szanuje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:09:11+01:00
ŻELAZOWA WOLA
Stary dworek – Słuchał kiedyś mały Chopin
słońce zagląda do okien, tej muzyki,
szumią cicho wierzby płaczące. zbierał nuty.
Tu mieszkał pan Szopen, Teraz nut tych słuchacie.
kiedy był małym chłopcem.
Płyną z fortepianu
Wieczorem w parku jakby znajome głosy,
śpiewają słowiki czy wiatr na klawiszach swawoli ?
i żaby w zielonej Utracie.