Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:08:43+01:00
* koreczki (na wykałaczki nadziać ser, szynkę warzywka np. pomidorki koktajlowe, ogórki i oliwki...)
* małe kanapeczki (z różnymi pastami)
* możesz wysypać na kilka małych salatereczek chipsy tortilla i zrobić do tego różne dipy (od łagodnych po bardzo piantne)
* Roladki Z Szynki
10 plasterków gotowanej chudej szynki
1 1/2 szklanki gęstej śmietany kremowej
2 łyżki utartego chrzanu
sok z cytryny
2 łyżki żelatyny, sól, cukier
sałata, marynowana czerwona papryka

Żelatynę zalać niewielką ilością wrzatku i dokładnie rozpuścić. Ochłodzoną śmietanę ubić, dodając chrzan, sok z cytryny, sól, odrobinę cukru, a pod koniec ubijania rozpuszczoną żelatynę. Plasterki szynki posmarować ubitą smietaną i zwinąć w ruloniki. Na półmisku ułożyć liście sałaty, a na nich roladki z szynki.
Udekorować wierzch paskami papryki.
2010-02-04T17:08:50+01:00
Zależy co lubisz.. wśród przekąsek mogą znaleźć się sałatki, ciastka i ciasteczka, jakieś paluszki lub precelki, chipsy, może jakaś wędlinka no i owoce. Nic więcej nie przy chodzi mi do głowy. Z gorących dań mogą być krokiety z barszczykiem lecz z własnego doświadczenia wiem ze nie każdy lubi np barszcz. Ale takim popularnym gorącym daniem są udka i bigos ;) życzę udanej imprezy. pozdro
2010-02-04T17:15:39+01:00
Zalezy co lubisz. Polecam:
sałatki
babeczki najepsze są z truskawkami
jakies ciasto