Odpowiedzi

2010-02-04T17:13:19+01:00
Log₁₂₁5√5=(log₅5√5)/(log₅121)
log₅5√5=log₅5 do(3/2)=3/2- chodzi mi o to, że ta ostatnia 5 jest podniesiona do potęgi 3/2;
log₅121= log₅11+log₅11=2log₅11=2a
log₁₂₁5√5=(3/2)/2a=3/4a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:18:36+01:00
Log₅11=a
zamiana podstaw:
log₅11=log₁₂₁11/(log₁₂₁5)=1/(2log₁₂₁5)
log₅11=1/(2log₁₂₁5)
log₁₂₁5=1/(2log₅11)
log₁₂₁5+log₁₂₁√5=1/(2log₅11)+log₁₂₁√5
log₁₂₁5√5=1/(2log₅11)+1/2*(log₁₂₁5)
log₁₂₁5√5=1/(2log₅11)+1/2*1/(2log₅11)
log₁₂₁5√5=1/(2a)+1/2*1/(2a)
log₁₂₁5√5=3/(4a)