Odpowiedzi

2010-02-04T19:30:21+01:00
Zadanie 43.
Fotel o 20%
A to co 2 to o 22%
Zadanie 44.
Jan kowalski o 25%
Ewa Nowak o 24%
Jacek Hamara o 50%
zadanie 45
nie mam ale mam nadzieje ze pomoglam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:46:31+01:00
Mam zrobione 2
43.
ten fotel
750 zł - 100%
600 zł - x%

x=600 zł razy 100% 6000 %
------------------ = ---------------- = 80 %
750 zł 75
100%- 80%= 20 %
Fotel obniżono 20 %
nie wiem co to drugie chyba rzeźba
150 zł - 100 %
117 % - x %
x=117 zł razy 100% 1170 %
------------------- =------------- = 78 %
150 zł 15

100%- 78%= 22%
rzeźba została obniżona o 22 %

44.
Jan
1200 zł -100%
1500 -x%
x= 1500-100 1500
------------= --------- = 125 %
1200 12
125%-100%=25%<---- to wynik

Ewa
1500zł-100%
1860zł-x%

1860 razy 100 1860
x=------------------ =----------- = 124 %
1500 15
124%-100%=24%<--------- odpowiedz

Jacek
980 zł-100%
1460 zł-x%

1470 zł razy 100 14700
x=---------------------- =------------- = 150 %
980 zł 98

150%-100%=50%<----- to jest odpowiedz