Przepisz podane zdania uzupełniajac je zaproponowanymi przez siebie przymiotnikami i przysłówkami tak aby zwiększyly plastycznosc i obrazowosc opisu .

- Marsjanie staneli na brzegu
...................................

- Patrzyli w niebo opierając dlonie o kolumny.
......................................................

-Woda obmywała ich stopy.
................................

-Pani K stała przed domem a wiatr poruszal jej wlosami.
...................................................................

- Miałam sen - przyśnił się jej przybysz z innej planety.
.................................................................

- Pragneła siedzieć w miejscu i wsłuchiwać się w pieśń.
.................................................................

2

Odpowiedzi

2010-02-04T17:13:28+01:00
Zieloni marsjanie szybko stanęli na stromym brzegu.

Zaciekawieni patrzyli w rozjaśnione nocne niebo sztywno opierając swoje ręce o wysokie kolumny.

Zimna woda szybko obmywała ich piękne stopy.

Starsza Pani K spokojnie stanęła przed własnym domem , a ciep~ły letni wiatr poruszał lekko jej siwymi włosami.

Miałam dziwny sen- Wczoraj przyśnił mi się kolorowy przybysz z innej planety.

Dziewczynka pragnęła spokojnie siedziec w cichym miejscu i starannie wsłuchiwac się w piękną pieśń.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:17:19+01:00
Zieloni marsjanie w południe stanęli na piaszczystm brzegu morza.
Stojąc na plaży patrzyli w piękne niebieskie niebo opierając swoje delikatne dłonie o kolumny nadbrzeżnego domku.
Błękitna, czysta woda obmywała ich stopy kiedy staneli przy niej.
Przepiękna pani K stała przed swoim bajkowym domem a wiatr poruszał jej długimi blond włosami.
Miałam przedziwny sen-o północy przyśnił mi się dziwny przybysz z innej planety.
Tak bardzo pragnela siedziec w jednym miejscu i wsluchiwac sie w melodyjne pieśni.
7 3 7