Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:27:34+02:00
1.Bierzemy łyżkę do ręki (do ręki prowadzącej)
2.Środek rękojeści wkładamy pomiędzy palec środkowy a wskazujący, końcówkę rękojeści przytrzymujemy kciukiem.
3.Zanurzamy/wkładamy łyżkę w nasze danie, nabieramy jedzenie.
4.Niezbyt gwałtownie podnosimy łyżkę i wkładamy do otwartych ust.
2009-10-07T18:27:48+02:00
Jakie to łatwe..;] CHyba.

Najlepiej łyżką się je zupę.xD Bierzesz łyżkę do ręki,nabierasz zupę i wsadzasz do buzi(xD)Połykasz i już..Takie trudne..

Albo

Najlepiej bierzesz czystą łyżkę.xD
Nalewasz zupy.
Kładziesz na stół.
Bierzesz do ręki łyżkę.
Nabierasz zupę.
Łyżkę z zupą wsadzasz do buzi i połykasz.

Hah.To prawie to samo.;[