Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:09:00+01:00
1.While they were shooting this scene all the spotlights went out

2.I was indignant.She had accused me of theft for half an hour before they managed to stop her.
2010-02-04T17:17:32+01:00
Dokładnie to nie wiem o co ci chodziło ale ja to tak przetłumaczyłem:

1.a oni (strzelają) w tej scenie. wszystkie reflektory zgasły

2.Byłem oburzony. Ona oskarża mnie o kradzież pół godzin, zanim udało się ją zatrzymać