Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:27:56+01:00
1. Czy jesteś dumny z tego ze masz Polskie korzenie .?
2. Czy chciałbyś w przyszłości wyprowadzic sie do Polski.?
3. Czy wiesz kim byli twoi przodkowie [ rodzina z przeszłości] zajmowali sie w Polsce, gdzie mieszkali, lub gdzie pracowali.? Czy chcesz sie o tym dowiedziec czegoś.?
2010-02-04T17:38:55+01:00
1. Co Ci isę najbardziej tu podoba ..
2. Za czym najbardziej tęsknisz.. i do Czego chciał byś wrócić
3. Czy nie tęsknisz za swoimi przygodami.. moze opowiesz mi o nich..


Mozesz zadać mu też pytania na temat czegos co kojaży Ci sie z nim :)..