Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:12:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Przekształcenie kończyn przednich w skrzydła
2. Lekki kostny szkielet
3. Brak zębów (Czaszka pozbawiona jest uzębienia, które mogłoby ciążyć przy unoszeniu się w powietrze)
4. pneumatyczne kości (wypełnione powietrzem)
5. mechanizm podwójnego oddychania
166 4 166
2010-02-04T17:12:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przystosowania:
kończyny przednie przekształcone w skrzydła
asymetryczne pióra
pióra puchowe zatrzymujące ciepło
dobrze rozwinięty móżdżek
usztywniony kręgosłup
brak zębów
pneumatyczne kości
127 4 127