Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:11:35+01:00
Od razu---
gniewnie- gniewniej-najgniewniej
dumnie- dumniej- najdumniej
uroczyście- bardziej uroczyście- najbradziej uroczyście
nadal ---

Proszę bardzooo:)
1 3 1
2010-02-04T17:11:37+01:00
Od razu - nie mozna (chyba)
gniewnie - gniewniej najgniewniej
dumnie - dumniej najdumniej
uroczyście - uroczyściej najuroczyściej
nadal - nie mozna
1 5 1