Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:19:12+01:00
-regulacja i porządek urbanistyczny
-kubiczne bryły
-budowanie głownie gmachów dla władz i instytucji
-zainteresowanie grecką architekturą, w któej doszukiwano sie ideału i piękna
;]
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T21:45:32+01:00
Renesans /odrodzenie /jest to kierunek w sztuce Europejskiej,trwajacy w XIV-XVI w.W Polsce zaczął się w XV w-XVIIw.
Cechy renesansu:
-spontaniczny stosunek do człowieka i świata
-rozwój humanizmu
-rozkwit nauki i muzyki
-styl nawiązujący do dziedzictwa antyku
-w malaestwie ,zwrot ku naturze
4 4 4