Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:31:35+02:00
Europejczykom droga do Indii potrzebna była:
- aby usprawnić handel;
- w celu zbadania nowych terenów i wzbogacenia wiedzy o świecie;
- do wynalezienia nowych przyrządów nawigacyjnych i rozwoju żeglugi;
- niedobór złota i surowców zmuszały do poszukiwania ich na innych kontynentach.
9 4 9
2009-10-07T18:36:17+02:00
Poniewaz Indie byly bardzo bogate i mialy te materialy i przedmioty, ktorych potrzebowali Europejczycy
7 4 7
2009-10-07T19:10:02+02:00
Ponieważ przywozili z Indii różne przyprawy aby dopłynąć do Indii trzeba było opłynąć Afrykę. Potrzebna była krótsza droga. Spróbował znaleźć ją Krzysztof Kolumb który odnalazł Amerykę.
3 4 3