Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:14:02+01:00
Izotopy to odmiany danego (lub tego samego) pierwiastka chemicznego o takiej samej liczbie atomowej(Z)ale różnej liczbie masowej(A)
108 4 108
2010-02-04T17:14:49+01:00
Izotopy to odmiany TEGO SAMEGO pierwiastka chemicznego o TEJ SAMEJ liczbie atomowej (Z), ale RÓŻNEJ liczbie masowej (A) .

myśle że dobrze :)
78 4 78
2010-02-04T17:16:32+01:00
... tego samego
...o takiej samej
...aleróżnej
68 4 68