Odpowiedzi

2009-10-07T18:29:31+02:00
39:100%=0,39 1%=0,39
100%+30%=130%
130%*0,39=50,7

rowerzysta przejedzie w czasie 50,7 minut
3 1 3
2009-10-07T18:32:50+02:00
39 : 100% = 0,39 1% = 0,39
100% + 30% = 130%
130% * 0,39 = 50,7

Rowerzysta przejedzie w czasie 50,7 minut.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:53:33+02:00
100% - 39 min
100%+30% - x min

x=130% * 39min /(przez) 100%
x=5070/100 min
x=50,7 min ≈ 51min
3 2 3