Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:17:04+01:00
Chyba : mithene , mithenst , mithent , mithenen , mithent , mithenen ,
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:17:55+01:00
Ich mithe
du mithen
er/sie/es mitht
wir mithenen
ihr mithe
sie mithen
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:27:46+01:00
L.poj
1.ich mithene
2.du mithenest
3.re/sie/es mithenet
l.mn
1 wir mithenen
2 ihr mithene
3 sie/sie mithenen
1 4 1