Odpowiedzi

2010-02-04T17:25:55+01:00
X- wiek agnieszki przed rokiem
y- wiek basi terazniejszy

y-1=2x
y=5+x+1

y-1=2x
y=6+x

6+x-1=2x
y=6+x

5+x=2x
y=6+x

x=5
y=6+5

x=5
y=11

wiek terazniejszy agnieszki

5+1=6lat
wiek teraznijeszy basi 11 lat

Odp. Basia ma 11 lat a Agnieszka 6lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:21:02+01:00
X - wiek Basi
y - wiek Agnieszki

x-1=2y-2
x=5+y

x-2y=-1
x=5+y

5+y-2y=-1
-y=-6
y=6

x=5+6
x=11

odp: Agnieszka ma 6 lat, a Basia 11 lat.