Odpowiedzi

2010-02-04T17:19:45+01:00
X- tyle drzew było na początku
0,8x- tyle zostało po pierwszym tygodniu
0,9*0,8x- tyle zostało po kolejnej ścince
0,72x=864
x=1200
1 5 1
2010-02-04T17:23:55+01:00
864 to 90%
864 : 9 = 96
10% to 96
864 + 96 = 960
960 to 80%
960 : 8 = 120
20% to 120
960 + 120 = 1080
Odp.: Na początku było 1080 drzew.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:49:40+01:00
X-drzewa na początku
0,8x-po I ścince
0,9*08x-po II ścince

0,9*0,8x=864
0,72x=864
x=864:0,72
x=1200
odp.na początku było 1200 drzew
1 5 1