Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Fuko
  • Początkujący
2009-10-07T21:56:23+02:00
-Dzień dobry panu. W czym mogę pomóc?
-Dzień dobry. Przyszedłem zapytać się o jakąś ciekawą wycieczkę dla całej rodziny do Włoch.
-Świetnie pan trafił! Ile będzie osób?
-4 osoby. 2 dorosłych i 2 dzieci.
-Dobrze rozumiem. A na ile chcieliby państwo wybrać się do Włoch?
-Na 2 do 3 tygodniu w lipcu.
-Dobrze już sprawdzam. Ma pan szczęście! Aktualnie mamy 3 niedrogie wycieczki do zaoferowania!
-Dobrze słucham.
-Pierwsza wycieczka do Rzymu na 2tyg. Koszt ok. 2500zł.
Druga wycieczka to wycieczka do Mediolanu również na 2 tyg. za 2600 zł. I trzecia wycieczka jest do Wenecji na 3 tygodnie za 4000zł.
-Wybieram Wenecję.
-Dobrze proszę tylko o dane pana i członków pana rodziny,adres i numer kontaktowy.
-Robert,Basia,Krzysztof i Marcin Lucińscy. Wrocław ul. Radwańska 34 m. 45. 6348926
-To już wszystko. Skontaktujemy się jeszcze z panem.
-Dziękuję. Dowidzenia.
-Dowidzenia.
3 4 3
2009-10-07T22:58:16+02:00
Wydaje mi się, że kolega prosił po angielsku :) Przetłumaczyłem to co wyżej kolega napisał na język angielski oraz troche pozmieniałem słowa, żeby to po angielsku miało sens (punkty przyznawać jemu, dla mnie to przyjemność pomóc :) )

-Good morning, Can I help you?
-Good morning. I come to ask about some trip for family to Italy.
-You chose good travel agency. For how much person?
- Four person. Two children and two adults.
-Okay. For how much time?
-For two or three weeks in july.
-Okay, i will check.
. You are lucky! We have three tours in good price.
-Tell me about them, please
-First trip to Rome, for two weeks, for 2500 zloty
Second trip is to Mediolan, for two weeks to, for 2600 zloty. And third trip to Venice for three weeks, for 4000 zloty.
-I choose Venice
-Okay. Tell me your, and your family personal data.
- TU WPISAC DANE OSOBOWE
-Okay, that is all. We will call to you.
-Thank you! Goodbye
-Goodbye
12 4 12