Odpowiedzi

2009-10-07T18:34:21+02:00
9,45 / 1,35= 7
10 / 1,25=8
7+8=15
Odp: Razem kupili 15 płyt
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T18:34:26+02:00
9,45 :1,35 = 7 --> tyle płyt kupił jarek
10: 1,25 = 8 - płyty marka
8+7 = 15 - tyle płyt kupili obaj
4 4 4
2009-10-07T18:35:49+02:00
Płyty w sklepie KIT 9,45 zł : 1,35 zł =7
płyty w sklepie KE T 10 zł : 1,25 zł= 8

8+7=15
obaj chłopcy kupili 15 płyt
2 3 2