Odpowiedzi

2010-02-04T17:22:45+01:00
Wędrownik,powsinoga,turysta,żebrak,pasażer,emigrant
17 3 17
2010-02-04T17:23:12+01:00
Koczownik, pielgrzym, przesiedleniec, emigrant, wysiedleniec, żebrak, autostopowicz, tułacz, piechur, poszukiwacz, powsinoga, pasażer, łazęga, turysta, włóczykij
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:26:56+01:00
Wędrowiec (wyrazy bliskoznaczne)- podróżnik, wędrownik, pielgrzym, pątnik, globtroter, powsinoga, turysta, poszukiwacz, włóczęga, włóczykij, tułacz, wycieczkowicz, łazęga, autostopowicz, emigrant
:)
20 4 20