Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:19:31+01:00
Człowiek zakochany , zadurzony , kochający .
Cieszący się uczuciem , miłością i szczęściem swoim i drugiej osoby.
2010-02-04T17:21:29+01:00
Kierujący się uczuciami, instynktem, przekłądający te rzeczy ponad rozum, ponad racjonalne ,rozważne rozumowanie. Człowiek potepiający neoklasycyzm, dażący do ideału, uważający że indywidualna eksprecja doświadczeń jest potrzebna do tego, by coś poznać. Człowiek trochę zbuntowany