Odpowiedzi

2010-02-04T17:25:00+01:00
ORZECZENIE IMIENNE :
Moja siostra to artystka!

Mój brat zostanie architektem.

Mój sąsiad okazał się draniem.

To wydaje się niedrogie.

Ona zrobiła się niemożliwa.

CZASOWINIKOWE :
Nie wykonaliśmy tej pracy.
Czy zrobiono już wszystko?
Nie domyślasz się?
Czyżbyś się nie domyślał?
Czy wiesz już wszystko ?
101 2 101
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:25:55+01:00
Orzeczenie imienne
To stało się nieznośne.
Kiedyś byłem mały.]
Miałem zostać strażakiem.
W przyszłości zostanę modelką.
Jurek został nagrodzony oskarem.
orzeczenie czasownikowe
Jego córka biega codziennie.
Jacek przebiera się.
Dzieci nie przyjechały.
Tomek był na mecie trzeci.
Macko chciał ożeni Zbyszka z Jagienką
97 2 97