Odpowiedzi

2010-02-04T17:34:32+01:00
usiadła 1żaba na 2żarzącym się kamieniu, 3ulżyło jej kiedy zaczęła rozmyślać o czekającym ją 4małżeństwie z 5 żabą. Na ślubie miała być 6 oranżada oraz coś 7 lżejszego na przekąskę. Na ślub przyszła okoliczna 8 młodzież, ubrana w elegancką 9 odzież. Zdjęcie zrobione ze ślubu były wykonane na tle pięknego 10pejzażu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:38:17+01:00
Pewnego razu dgy szłam do szkoły spotkałam małą żabkę byla ona badzo zielona i głosno kumkala.Idąc tak przez pewien czas zoabzylam u mojej cioci żanety ,że ma piekne róże w ogrodzie wiec podeszlam aby je powąchac mialy ony delikatny aromat i piękny różowy kolor.Ciooci zaprosila mnie na szklaneczke oranżady.Miala ona bardzo żartobliwego syna ,który rozbawial naz do łez.gdy już zrobilo sie późno moja kochana ciocia odprowadzial mnie do domu ,gdy tak sobie szlyśmy rozmawialiśmy o tym jakie to życie było bu piekne gdyby ludzie żyli po 200 lat.
Ale to oczywiście nie możliwe powiedzial żartobiliwie ciocia.