Odpowiedzi

2010-02-04T17:23:59+01:00
Bitwa pod Maciejowicami
bitwa pod Racławicami
walka o niepodległość Stanów Zjednoczonych
itd....
33 2 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:27:15+01:00
-bitwa pod maciejowcami
-bitwa pod szczekocinami
-bitwa pod saratogą
-bitwa pod zieleńcami
-bitwa pod włodzimierzem
-bitwa pod dubienką
-bitwa warszawska
48 4 48
A bitwa pod Racławicami?
I West Point?
no, wkońcu najważniejsze przegapiłeś