Odpowiedzi

2010-02-04T17:28:13+01:00
Komórka – najmniejsza cząstka organizmów żywych zdolna do przeprowadzania wszystkich podstawowych procesów życiowych.Składa się z jądra, cytoplazmy,ściany komórkowej(nie ma jej zwierzęca, za to ma mitochondrium), błony komórkowej a w roślinnej jest jeszcze chlorofil

Tkanka – zespół komórek o podobnej budowie

Nasienie-organ rozmnażania się roślin nasiennych

Kwiat-organ roślin nasiennych, w którym wykształcają się wyspecjalizowane elementy służące do rozmnażania.



Prościej nie umiałam... jeśli coś jest niezrozumiałe to przepraszam!
POZdrAwIAM!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:28:44+01:00
Komorka najmniejsza strukturalna i funkcjonalna jednostka organizmów żywych zdolna do przeprowadzania wszystkich podstawowych procesów

tkanka- zespół komórek o podobnej budowie, wspólnym pochodzeniu, pełniących te same określone funkcje w organizmie.

nasienie- organ roślin nasiennych powstający z zapłodnionego zalążka i składający się z zarodka o

Kwiat - organ roślin nasiennych, w którym wykształcają się wyspecjalizowane elementy służące do rozmnażania
1 5 1