Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:26:10+01:00
Moim zdanim dziś nie łatwo jest być nastolatkiem gdyż zbyt szybko ulegamy wpływą i namową kolegów na przykład papirosy, alkohol. Dziś natolatkowie przechodzą ciężki okres dorastania, buzują hormony.


i piszesz dalej;);)
2010-02-04T17:30:01+01:00
Napiszę Ci to w propozycji takiego schematu.. (przynajmniej tak mam w zeszycie :P)

1. Teza (postanowienie zagadnienia, wstęp)
np. Pieniądze nie dają szczęścia

2.Argumenty (uzasadnienie własnej opinii, dowód)
a) za pieniądze nie możemy kupić wszystkiego
-przyjaźni
-inteligencji
-urody
-zdrowia
-rodziny
-talentu
-miłości

b) są rzeczą nabytą-łatwo je stracić

c)nie są lekarstwem na wszystko
-śmierć
-samotność
-upływ czasu

Argumentów musi być conajmniej 3

3.Potwiedzenie tezy(podsumowanie)
np. To nie pieniądze są najważniejsze, ważniejsze są...

Mam nadzieję że wybierzesz naj :)