Odpowiedzi

2010-02-04T17:30:23+01:00
1 - 500
20 - x
x=10000 cm
pole=10000²=100000000cm²=1000000m=10000arów

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:30:59+01:00
W rzeczywistości pole:
20m razy 20m = 400m=4a

bok w skali 1:500
20m=2000cm
2000cm podzielic przez 500=4cm
2 4 2
2010-02-04T17:34:37+01:00
20m:4=5m-tyle ma jeden bok
1:500
1cm-500cm
1cm-5m
w skali 1:500 bok będzie miał 1cm

pole powierzchni
P=a²
P=5²
P=25m²
1ar=100m²
25m²=0,25a