Odpowiedzi

2010-02-04T17:36:07+01:00
Chyba dlatego że twórca tej religi nazywał sie machomet



ChYbA






xD
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • 1lo
  • Rozwiązujący
2010-02-04T17:38:02+01:00
Muzułmanów nazywa się często Mahometami gdyż założycielem religii islam był Mahomet, muzułmanie wierzą że był on pierwszym i ostatnim prorokiem, to jemu właśnie Bóg przekazał Koran w serii objawień.
14 4 14
2010-02-04T18:31:43+01:00
Ponieważ założycielem Muzłumanów był machomet !!



1 4 1