Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:27:46+01:00
Cechy Robinsona Crozoe :
- cierpliwość
- zapobiegliwość
- pracowitość
- samokrytyka
- odwaga
- tolerancja ( w tym tolerancja religijna)
- zaradność
- upór
- dążenie do celu za wszelką cenę, ale nie po "trupach"
- sprytny
- wytrzymały
- odporny na ból
- pomysłowy
- Robinson to człowiek honorowy
- pomocny
- nie poddawał się, mimo przeciwności losu
3 5 3
2010-02-04T17:31:04+01:00
1.Zaradność
2.Cierpliwość, upór, wytrwałość w dążeniu do celu
3.Pracowitość
4.Zapobiegliwość
5.Inteligencja, pomysłowość, wykorzystywanie obserwacji i wiadomości zdobytych w Europie
6.Samokontrola, wewnętrzna dyscyplina, praca nad sobą
7.Religijność, nadzieja na powrót do domu
1 5 1