Odpowiedzi

2010-02-04T17:32:09+01:00
Ja też to kiedyś robiłam.ja na przykład zrobiłam tak napisałam palenie szkodzi tobie i osobą w twoim otoczeniu i na środku kartki przykleiłam całego papierosa i przekreśliłam go czerwonym pisakiem.tyle mam nadzieje że cos z tego wyciągniesz:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T17:32:19+01:00
Miałam kiedyś podobne zadanie. Zrobiłam je tak ,że na połowie kartki( na pierwszym planie) narysowałam chłopaka z papierosem w ręku. Na tym papierosie pisał jego skład. Dodatkowo chłopak miał żółte palce, oraz był niski. W oddali było widać kaszlące dziecko ,które krztusi się dymem z papierosa ,który do niego dociera.
Ja dostałam z tego 6, szczególnie patrzono na pomysł.
Powodzenia !


3 5 3
2010-02-04T17:35:20+01:00
Napewno przyda sie jakieś ciekawe, inspirujące i ogrinalne hasło na srodku brystolu np. "palenie szkodzi", "Palenie kradnie wolnośc" jakies takie twórcze.
Najlepiej jakby ktoś z twojej rodziny palił, wtedy wes od niego [niej] pustą pczke i naklej, moze być tych paczek kilka, mozesz też przykleic papierosy ale panmiętaj tym zeby wyzucic tytoń ze srodka bo ludzie poprostu ukradną te fajki ;D
i zeby nie było widac nazwy tych fajek to bo sie mogą nauczyciele przysapac rozumiesz .
No narysuj takie syboliczn elemęty np. osnolone płuca palcza i płuca osoby która nie pali. w takiej jakby tabelce, albo jakieś takie czaszki czy cos no jak sie wszystko ładnie skleci to fajnie wyjdzie ;D
1 5 1