Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:30:51+01:00
Www.dbv.pl
Bardzo łatwo robi się stronę !
powodzenia
Ejj ... pomożesz ostatnie zadanie
2010-02-04T17:42:52+01:00
Sciągnij sobie porgram "ked" wpisz w google tam znajdziesz a na stępnie sciagnij darmowy szablon strony html. Następnie wejdź w folder gdzie sciągnąłeś szablon i rozpakuj go. ukaze ci sie nastepny folder poczym tam znajdz plik z nazwa : index.htm lub html nie ma to róznicy. Następnie wrzuć ten plik do programu ,który oczywiście sciagnąłeś i tam otworzy ci się okno poczym znajdz sobie jakieś wpisane teksty po czy mzaznacz je lecz tylko literki które rozumiesz i potrafisz przeczytać w polsce takie usun a innyc h nie usuwaj poniewaz zepsuć można "silnik" www. Tam edytujesz tekst i klikasz X w p[rawym górnym oknie proxu i klikasz zapisz. Następnie jeśli interesuje cię grafika na www. to wejdz w folder strony i znajdz nastepny folder który moze być róznie podpisany ale wejdź w niego i znajdź obrazki poczym otwórz je przez painta i edytuje do woli dodaj napis lub coś albo zamień obrazek. To jest zrobienie stronki na szybko....
2010-02-04T17:50:19+01:00
Najlepiej tworzy się stronę na http://sites.google.com - Łatwy interfejs graficzny i prostota. I poprawię twój błąd ortograficzny: "pomóżcie" !