Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:36:50+01:00
A) 4x - 3 - 2x - 5x + 9 = x
-4x =-6 //(-4)
x=1,5
b) 10 - 9x + 8x - 18 = 3x - 8
-4x=0 //(-4)
x=0
c) 2 = 3 - 4y - 5y - 6 +7y
2y=-5 //2
y=-2,5
d) -12z - 7 - 5z - 10 - 3z - 23 = o
-20z= 40 //(-20)
z=-2
e) x = 1 - x + 1 -2x + 2 - 3x + 3
7x=7 //7
x=1
f) 3z - 4 + 5z - 9 - 4z = -5
4z= 8 //4
z=2
2010-02-04T17:39:42+01:00
F) 3z - 4 + 5z - 9 - 4z = -5
4z=-5+4+9
4z=8/4
z=2