Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:41:35+01:00
Robisz układ równań.

312 700 km2 - 2,969%
x km2 - 100%

A więc x = tu piszesz ułamek, w liczniku 312 700 * 100, a w mianowniku 2,969, obliczasz i wychodzi, że x = 10 532 165,71. W poleceniu masz, że ma być z dokładnością do 100 tys. km2, więc zaokrąglasz wynik i wychodzi 10 532 200 km2.
26 1 26
2010-02-04T17:44:08+01:00
100%- 2,969%= 97,031

312700 = 2,969 %
x = 97,031

97,031 * 312700 30341593,7
x= _____________= __________ =(w przybliżeniu) 10219465,712361
2,969 2,969