Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:40:26+01:00
Uważam, że postawa Stasia w stosunku do Nel w czasie podróży była godna nagrody. Staś był bardzo odważny, ponieważ nawet w bardzo trudnych sytuacjach starał się jak najbardziej pomóc Nel. Staś był także bardzo opiekuńczy i dBał aby nic nie brakowało Nel.
2010-02-04T17:41:00+01:00
Według mnie Staś był niezwykle dzielny.Wykazywał się bohaterstwem w niebezpiecznych sytłacjach.Cenię go za poświęcenie, jakie okazał Nel.
2 3 2