1. Gdzie mieszkasz? W małym, dużym mieście czy na wsi?
2. Ile mieszkańców ma twoja miejscowość?
3. Jakie zakłady przemysłowe znajdują się w twoim miejscu zamieszkania lub w pobliżu?
4. Co robią mieszkańcy dla ochrony środowiska?
5. Co robi się ze śmieciami?
6. Jakie akcje przeciwko zanieczyszczeniu środowiska podejmują mieszkańcy w twojej okolicy?
Potrzebuje do tych pytań odpowiedzi po niemiecku :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:43:40+01:00
1. Ich wohne im Dorf [wieś] / Stadt [miasto].
2. Meine Wohnort hat ...[ilość mieszkańców]... Einwohner.
3. In meine Wohnort ist [nazwy zakładów].
4. Die Leute sortieren den Mull und Altpapier.
5. Die Mull betragen im Mulltone.
6. Die Einwohner sammeln Mull und geben es an recykling.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:19:26+01:00
1.Ich wohne auf dem Lande
2.Mein Wohnort hat zehn tausend wohner
3.In meinem wohnort ist ein Lebensmittel-Industrie, Anlagen
4.Sie putzen das StaBe und sie bringen den Mull weg
5.Sie werfen den Müll rausbringen
6.Reinigung von Aktien der Welt.

Prosze:)