Odpowiedzi

2009-10-08T13:32:38+02:00
Liceum krzemienieckie
unwersytet wileński
unwersytet warszawski
liceum w przemieńcu
instytut politechniki w kielcach
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T14:19:17+02:00
Akademia górnicza
liceum krzemienieckie
unwersytet wileński
szkoła wyszsza w warszawie
unwersytet warszawski
liceum w przemieńcu
instytut politechniki w kielcach
2009-10-08T15:17:12+02:00
1.liceum krzemienieckie
2.unwersytet wileński
3.unwersytet warszawski
4.instytut politechniki w kielcach

JA ZNALAZŁEM TYLKO 4