Odpowiedzi

2010-02-04T17:39:36+01:00
Słodki- slodziutki, słodziusi, słodziusienki, słodziuteńki
kochany- kochaniutki
miły- milutki, milusi, milusienki, miluteńki
grzeczny - grzeczniutki, grzeczniuteńki, grzecznusi
ładny- ładniutki, ładnusienki, ładnusi
gładki - gładziutki,
miękki- mięciutki,
czysty - czyściutki, czyściuteńki,
mały - malutki, malusienki, maluteńki, malusi

pzdr ; *
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:58:09+01:00
Słodziusi ,słodziuteńki,słodziutki słodziusieńki
kochaniusi, kochaniuteńki,kochaniutki,kochaniusieńki
milusi,miluteńki,milutki,milusieńki
grzeczniusi,grzeczniuteńki,grzeczniutki,grzeczniusieńki
ładniusi,ładniuteńki,ładniutki,ładniusieńki
gładziusi,gładziuteńki, gładziutki,gładziusieńki
mięciusi,mięciuteńki,mięciutki,mięciusieńki
czyściusi,czyściuteńki,czyściutki,czyściusieńki
malusi,maluteńki,malutki,malusieńki
2 3 2