Odpowiedzi

2010-02-04T17:41:11+01:00
Narysuj ognisko
poszukaj na internecie w grafice jak topili ten brąz no i może jakieś domy i drzewa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:45:27+01:00
Na pierwszym planie proponowałabym ci narysowac ognisko a przy nim ludzi, którzy wykonują jakieś przedmioty z brązu( typu włócznie). Powinni byc ubrani w jakieś skóry zwierzęce i miec długie włosy. W tle umieśc las, w którym odbywa się polowanie. Po prawej stronie narysuj wejście do jaskini.
1 5 1
2010-02-04T19:01:34+01:00
Pierwszy plan:narysuj ognisko a przy nim ludzi, którzy wykonują jakieś przedmioty(niech beda ubrani w skory zwierzece) W tle umieść lass.